انجام عملیات سئو محلی


با گذشت زمان و هوشمند شدن موتورهای جستجو دیگه تغییرات زیادی در یافته های جستجو دیده می شه و یافته های جستجو نسبت به موقعیت جغرافیایی مخاطب خود عکس العمل نشون داده و تغییر پیدا کرده. به این شکل که گوگل در انجام جستجوهای خود موقعیت محلی کاربر رو در نظر گرفته و در اون دید می کنه پس باید این بخش رو به طور حتم در عملیات در نظر گرفت.
درزمان سالیان گذشته انجام عملیات سئو محلی و جغرافیایی بسیار توسعه یافته، چون مخاطبان می تونن با جستجو عبارت و کلمات مورد نظر خود به شکل جغرافیایی یافته های بهتری رو از موتورهای جستجو پیدا کنن. مثلا شما عبارت بهترین پارک اصفهان رو جستجو کنین. لیستی از پارکای منحصر به اصفهان و تصاویر در رابطه به اون واسه شما به نمایش گذاشته می شه. به این نوع از یافته ها در واقع یافته های جستجو محلی یا با نام دیگه local serp می گن. پس یکی از بخشای مهم در انجام عملیات محلی مکان دار کردن سایته.

چند نمونه از راهکارهای مورد توجه انجام عملیات سئو محلی

یکی از روشای انجام عملیات محلی، ثبت سایت در گوگل مپه. چناچه اطلاعات اصلی در رابطه به سایت شما، نوع حرفه و کار و کاسبی شما در گوگل مپ ثبت نشده باشه در این صورت نمی تونه جایگاهی در بخش یافته های محلی جستجوی گوگل داشته باشه. تا حد ممکن نشانی دهی رو دقیق انجام بدین، چون این بخش باید مورد تایید کارشناسان گوگل هم قرار گیرد.
عنوان صفحه با کلید واژه جغرافیایی، صفحاتی که دارای کلمات کلیدی و نشونه گذاری تگای html جغرافیایی هستن رتبه بهتری نسبت به یافته های جستجو محلی دریافت می کنن. به کار گیری کدهای اسکیما کمک زیادی در افزایش جایگاه سایت در نتیجه های جستجو محلی انجام میده.
یکی دیگه از عوامل موثر در بهبود جایگاه رتبه در نتیجه محلی ساخت بک لینک هاس. ساختن صفحه گوگل پلاس و دلیل موفقیت آمیز بودن انجام عملیات سئو سایت محلی می شه. چناچه عنوان صفحه گوگل پلاس و عنوان سایت یکی شن دلیل بهترشدن تشخیص اون جهت خزندهای گوگل پلاس می شن. پیشنهاد می شه تا نشانی و هم اینکه نشانی کامل محل کار رو به همراه کد شهر و کدپستی در سایت درج کرده تا گوگل رابطه بین گوگل مپ و سایت رو بفهمه. یکی دیگه از عوامل موثر در جایگاه سایت در نتیجه محلی گوگل و دیگ موتورهای جستجو اشتراک گذاری سایت در شبکه های اجتماعی، تعداد بک لینکای باکیفیت و حضور در دایرکتوری محلیه.

بک لینک